Surprising outcomes and speculative thoughts - podcast s Martom de Menezes posvećen je produkciji znanja u umjetnosti i znanosti, facilitaciji interakcija između ta dva područja i stvaranju situacija u kojima drugi mogu napredovati i rasti.
Exploring the deep future of Earth - podcast s Erichom Bergerom bavi se temama dimenzija vremena, dubokog vremena i istraživanjem budućnosti, ekosistemima europskog sjevera, radikalnim svjedočenjima i spektralnim krajolicima, kao i aktivnostima u organizaciji Bioart Society.
Experiential engagement with life - podcast s Oronom Cattsom fokusiran je na kritiku iluzija u znanostima koje se bave životom, istraživanja motivirana znatiželjom, estetiku razočarenja, nove meta-jezike i iskustveno bavljenje kompleksnom prirodom života.
Aliveness and new instances of mediation - podcast s Jensom Hauserom donosi osvrt na pojmove ko-korporealnosti, mikroperformativnosti i biomedijalnosti te na ontološke paradokse u umjetnosti koji otkrivaju i targetiraju raznovrsne modalitete medija.
Pushing the boundaries of artistic research - podcast s Ionat Zurr bavi se promišljanjem našeg poimanja života, promjenama paradigme života, odbijanjem istraživanja usmjerenog na proizvod(nju) te radom s Oronom Cattsom na institutu SymbioticA i budućem rekonstruiranju instituta.
Beyond objectification: a case for avoiding media - podcast s Jurijem Krpanom posvećen je kritici biofascinacije, životu onkraj biokemijskih reakcija, neopipljivljivosti života i problematici terminologije u umjetničkim i teorijskim praksama.
Marta de Menezes je portugalska umjetnica, voditeljica organizacije Cultivamos Cultura, vodeće institucije posvećenje eksperimentalnoj umjetnosti u Portugalu, i organizacije Ectopia koja se bavi facilitacijom suradnje između umjetnika i znanstvenika. Od kasnih 90-ih radi u području povezivanja umjetnosti i biologije u Velikoj Britaniji, Australiji, Nizozemskoj i Portugalu, istražujući konceptualne i estetske prilike koje biološke znanosti pružaju vizualnim umjetnostima. Izlagala je u velikim institucijama na svim kontinentima, a njezin je rad zastupljen u relevantnim antologijama i doktorskim disertacijama koje se bave bio-umjetnosti kao jedan od ključnih primjera istraživanja u vizualnim umjetnostima. Uz svoj umjetnički rad, de Menezes je kurirala niz velikih umjetničkih manifestacija uključujući Europsku prijestolnicu kulture (Portugal), KONTEJNER-ove festivale (Zagreb), Fundaciju Verbeke Foundation (Belgija) i FACTT – Transnational and Transdisciplinary Festival of Art and Science u Lisabonu, New Yorku, Meksiku, Berlinu i Torontu.
Erich Berger je umjetnik, kustos i kulturni djelatnik iz Helsinkija. Njegovi umjetnički interesi usmjereni su prema informacijskim procesima i strukturama povratnih informacija koje istražuje u svojim instalacijama, situacijama, performansima i sučeljima. U svojoj praksi istraživao je materijalnost informacija te informaciju i tehnologiju kao umjetnički materijal. Njegovo trenutno područje interesa je duboko vrijeme i hibridna ekologija koji ga usmjeravaju prema radu s geološkim procesima, radiogenskim fenomenima i njihovim društveno-političkim implikacijama u sadašnjosti. Kao direktor organizacije Bioart Society, Berger razvija prilike za stvaranje transdisciplinarnih susreta i suradnji između stručnjaka iz područja umjetnosti, prirodnih znanosti, tehnologije i humanistike, prepoznavajući znanost i tehnologiju kao fundamentalne transformativne sile suvremenog svijeta. Berger je izlagao u niz muzeja, galerija i radove predstavljao na brojnim manifestacijama u Europi i svijetu.
Oron Catts je suosnivač i direktor instituta SymbioticA: The Centre of Excellence in Biological Arts, School of Human Sciences na Sveučilištu Western Australia (UWA), a bio je i profesor u području spornog dizajna (Contestable Design), Royal College for the Arts u Velikoj Britaniji. Zajedno s Ionat Zurr osnovao je Tissue Culture & Art Project. Od 2000.–2001. godine bio je istraživač u sklopu Tissue Engineering and Organ Fabrication Laboratory (Harvard Medical School). Catts je kurirao trinaest izložbi, uredio i izdao četiri knjige, objavljeno mu je preko sedamdeset poglavlja u knjigama i znanstvenih članaka. Njegov je rad predstavljen u institucijama kao što su MoMA NY, Centar Pompidou, Mori art Museum, Science Gallery London i Dublin, Yerba Buena Center for the Arts, Ars Electronica, National Art Museum of China, i brojnim drugima.
Jens Hauser je istraživač u području medijskih studija i kustos fokusiran na interakcije između umjetnosti i tehnologije. Trenutno radi kao istraživač na Sveučilištu u Kopenhagenu, Medical Museion te predaje na Državnom sveučilištu Michigan, gdje je jedan od direktora BRIDGE programa umjetničkih rezidencija. Profesor je na Danube Sveučilištu Krems, gost predavač na Sveučilištu primijenjenih umjetnosti u Beču i Sveučilištu u Innsbrucku, gostujući profesor na Odsjeku za umjetnost i znanost o umjetnosti, Université Paris I Panthéon-Sorbonne, a istraživanjima je vezan i uz École Polytechnique Paris Saclay. Hauser je 2018. bio predsjednik konferencije društva European Society for Literature, Science, and the Arts’ održane u Kopenhagenu. Djelujući na sjecištu medijskih studija, povijesti umjetnosti i epistemologije, razvio je estetsku i epistemološku teoriju biomedijalnosti kao dio svog doktorata na Ruhr Sveučilištu Bochum, uz novinarsku diplomu u području znanosti i tehnologije sa Sveučilišta François Rabelais u Toursu.
Ionat Zurr je predsjednica Odsjeka za likovne umjetnosti, School of Design UWA, i akademska koordinatorica instituta SymbioticA. Predavala je na Sveučilištu Aalto u Finskoj (Biofilia – Based for Biological Arts, 2015.-2020.) te je radila kao istraživač u Centru za umjetnost i povijest umjetnosti, Sveučilište Stanford (2007.) i u sklopu Tissue Engineering & Organ Fabrication Laboratory (Harvard Medical School, 2000.-2001.). Smatra se pionirkom u području bioloških umjetnosti te je svoje radove izlagala diljem svijeta: Centar Pompidou u Parizu, MoMA NY, Mori art Museum, NGV, GoMA, Yerba Buena Center for the Arts, San Francisco, Ars Electronica, National Art Museum of China, i brojni drugi. Zurr, zajedno s Cattsom, razvija ideje i projekte koji nadilaze umjetničke granice; njihov se rad često koristi kao inspiracija u pordučjima biološke proizvodnje, stanične agrokulture,novih materijala, tekstila, dizajna, arhitekture, etike, fikcije i hrane.
Jurij Krpan razvija misiju i programe Galerije Kapelica od 1995., karakterističnu po eksplicitnosti, političnosti i posvećenosti visokim kriterijima suvremenog umjetničkog istraživanja. Kao kustos i selektor, sudjelovao je u brojim lokalnim i međunarodnim događanjima, uključujući najveće međunarodne produkcije poput Slovenskog paviljona na izložbi 50. Venecijanskog bijenala 2003. godine, najveće intermedijske izložbe u povijesti Slovenije - ArzenalDepo 2K9 u Filmskom studiju Viba 2009. godine te Slovenskog paviljona u Arsenalima, Venecijanskom bijenalu arhitekture 2014. godine. Kao konzultant umjetničkog odjela na Bijenalu mladih umjetnika Europe i Mediterana bavi se podizanjem umjetničke kvaliteteovog događanja od 2004. godine. Bio je član žirija za Hibridne umjetnosti za nagradu Ars Electronica Prix 2013. (Linz, Austria). Krpanov kustoski fokus usmjeren je na naglašavanje proizvodnje značenja u umjetničkim radovima i njihove taktičke intervencije u suvremeno društvo.