Izložba

20–27/10/2009

Pogon Jedinstvo (Zagreb)

Tri su osnovne karakteristike japanskog Device Arta. Prva je da sam mehanizam predstavlja temu djela, tj. medij je sadržaj, druga je da su ti umjetnički radovi često namijenjeni igri te se u nekim slučajevima proizvode kao serije namijene široj komercijalnoj distribuciji. Treća karakteristika je da ta zaigranost radova proizlazi iz japanske tradicije i kulture koja je oduvijek bila zaintrigirana sofisticiranim alatima i materijalima.

Ako izdvojimo osnovne karakteristike hrvatskog device arta, kao prvu najočigledniju razliku u odnosu na japanski Device Art koji je high tech i u smislu tehnologija i dizajna, domaći radovi najčešće nastaju na temelju low tech materijala i tehnologija, pa je takav i njihov dizajn. Koncept odnosno sadržaj je izuzetno bitan za domaće radove, i iako često proizlazi iz naprave, gotovo uvijek nadilazi tehnološki aspekt rada.

Nika Autor (SI), Miha Ciglar (SI)

Mali doprinos genezi svakodnevnog života

Daniel Brickman (US)

Zeleni Uranov prekidač

CUBE (JP)

Pas koji jaše, Pas koji radi trbušnjake, USB Kameleon, USB Sova...

Maywa Denki – Novmichi Tosa (JP)

serija NAKI, serija TSUKUBA, serija ARCLASSY, serija igračaka

Ivana Franke (HR)

Gledanje zatvorenim očima, faza br. 1

Kazuhiko Hachiya (JP)

Thanks Tails

Toshio Iwai (JP)

Tenori-On

Hiroo Iwata (JP)

Simulator hrane

Janez Janša (SI)

Brainloop

So Kanno (DE/JP)

Jamming Gear

Natsu Kawakita (JP)

Karakuri kocka

Sachiko Kodama (JP)

Umjetnost i znanost ferofluida

Dubravko Kuhta Tesla (HR)

MONTE CARLO simulacija ili Ingwar i Freya

Ryota Kuwakubo (JP)

Video Bulb, Nicodama

Edita Matan (HR)

Interaktivne rukavice

Tomislav Pokrajčić (HR)

Opće tretiranje

Borut Savski (SI)

Prenapete strukture: Being / Bitje / Biće

Sašo Sedlaček (SI)

Origami Space Race

Tomoko Ueyama (JP)

Watashi-chan

Ivana Vratarić (HR)

Primarni ljudski strah br. 2: gubitak tla pod nogama

Masaki Yamabe (JP)

Eksperiment za novu hiraganu