Perceptivna geografija je samostalni projekt uživo Thomasa Ankersmita, naručen za CTM u Berlinu i Sonic Acts u Amsterdamu, a premjerno izveden na zvučničkom sustavu GRM Acousmonium. Glazba je posvećena američkoj skladateljici i instalacijskoj umjetnici Maryanne Amacher (1938.–2009.) i nadahnuta njezinim pionirskim istraživanjima, a izvodi se u potpunosti na analognom sintesajzeru Serge Modular. Ankersmit i Amacher prvi su se put sreli u New Yorku 2000. godine ostavši u kontaktu narednih godina. Njezini koncerti i instalacije na njega su ostavili neizbrisiv dojam, a Amacher je Ankersmita upoznala i sa sintesajzerom Serge Modular.
U Perceptivnoj geografiji, Ankersmit istražuje različite „modalitete“ slušanja: ne samo koji se zvukovi čuju i kada, već i kako i gdje se zvukovi doživljavaju (u sobi, u tijelu, u glavi, u daljini, blizu). Pritom su vrlo važne takozvane otoakustičke emisije. To su zvukovi koji izviru iz unutrašnjosti glave i proizvode ih same uši slušatelja, kao odgovor na zvukove koje generira Ankersmit, što dovodi do krajnje imerzivnog iskustva kakvo je malo tko od slušatelja prije iskusio. Za svaki performans Ankersmit svoj instrument prilagođava rezonantnim karakteristikama prostora izvedbe, pri čemu glazba aktivira arhitekturu pokrećući cijelu strukturu. U eri u kojoj se naizgled sve konzumira preko ekrana i slušalica, Perceptivna geografija je performans koji se zaista može doživjeti samo u sadašnjem trenutku i stvarnom, fizičkom prostoru.