neizvjesnosttonota (HR)

Višekanalna kompozicija, 2022.

neizvjesnost je prostorna zvučna kompozicija čiji je cilj dočarati osjećaj neizvjesnosti i načine na koje se ljudi nose s nesigurnošću. Inspiracija za ovaj komad proizašla je iz života u vrijeme pandemije; od drastičnih promjena koje su utjecale na autoričinu karijeru, želeći se u potpunosti posvetiti glazbi; do razgovora sa sestrom dok je pisala svoj magistarski rad „Iskustvo osoba s opsesivno-kompulzivnim poremećajem tijekom pandemije COVID-19“. Osobama s OKP-om prilično je zahtjevno nositi se s neizvjesnošću, a za tonotu je neizvjesnost postala glasna pozadinska buka koju je iz navedenih razloga teško utišati. tonota neizvjesnost dočarava silnim osjećajem zbunjenosti i nemogućnošću jasnog rasuđivanja, a ritmičkim uzorcima i drugim zvučnim elementima želi prikazati načine na koje ljudi pokušavaju pronaći utjehu u uspostavljanju reda tamo gdje ga nema. Na njezinu skladateljsku tehniku utjecali su Workaround autorice Beatrice Dillon i Steve Reich skladbom Music for 18 Musicians.

Rad je naručio i producirao KONTEJNER, a nastao je tijekom umjetničke rezidencije u Centru za elektroničke umjetnosti u Bergenu - BEK.

tonota (HR)

Producentica i glazbenica Ivona Eterović, umjetničkog imena tonota, započela je svoj muzički put u elektroničkom rap duetu Playground Hustle, nakon čega ubrzo kreće i samostalno djelovati, šireći žanrovske granice svog glazbenog izričaja. Tonotin nekonvencionalni pristup klupskoj elektroničkoj glazbi, uz sve češće eksperimentiranje i odmicanje od klupskih normi rezultira zanimljivim spojem ambijentalne i bass glazbe, povremeno i pod utjecajem tradicijske glazbe.
Od vlastitih nastupa tonota ističe nastupe na Illectricity festivalu, ZEZ festivalu, Muzičkom biennalu Zagreb i SHIP festivalu, te suradnje sa Summer Like The Season, Sarom Renar, Anom Hušman i I.M.Klifom, te Stephany Stefan.
2021. godine tonota pohađa radionicu difuzije zvuka u višekanalnim zvučničkim sistemima, pod vodstvom Miodraga Gladovića, nakon čega se počinje intenzivno baviti spacijalizacijom zvuka te stvara svoje prve prostorno-zvučne kompozicije. Slijedi i prvo gostovanje s prostorno-zvučnom kompozicijom koju izvodi na kompleksnom višekanalnom zvučničkom sistemu Vienna Acousmonium.
Posljednih godina Eterović sve češće komponira glazbu za kazalište i film, te 2024. upisuje diplomski studij Oblikovanja zvuka na Odsjeku montaže Akademije dramske umjetnosti u Zagrebu.