Rad Shocktactics spaja naizgled nespojive elemente u svrhu stvaranja elektromehaničkog interaktivnog ambijenta. Jedan od tih elemenata je visokonaponski generator okružen nizom hibridnih zavojnica. Generator emitira pola milijuna oscilirajućih volti visoke frekvencije koji prelaze na idući element - dvije prilagođene obrtne platforme koje na sebi nosi sam Schwartz. Kako električni generator šalje napon na platforme, Schwartz intervenira, postajući manipulativni strujni vodič tog neprirodnog elektro-mehaničkog ambijenta. Koristeći svoje tijelo kako bi poremetio električni proces, umjetnik se stapa s energetskim poljima iz okoliša. Instalacija uključuje zamršene mehaničke strukture, električne fenomene, reaktivne kemikalije i manipulirane zvučne snimke, kao i jedinstvo umjetnika s tehnološki inspiriranom skulpturom. Uplitanjem u elektromehanički proces, Schwartz dovodi u pitanje pretpostavku da moderni tehnološki sustavi funkcioniraju uz malo ili čak nimalo ljudske intervencije.
ShocktacticsBarry Schwartz (US)
performans, 2011.
Barry Schwartz (US)
Smatra se da je Barry Schwartz svoju umjetničku karijeru započeo u petoj godini života, nakon što je uspješno zatvorio strujni krug koristeći zidnu utičnicu i kuhinjska pomagala. S bazama u Phoenixu u Arizoni i San Franciscu u Kaliforniji, Schwartz je od 1986. godine proputovao šesnaest država izvodeći performanse sa svojim glomaznim elektromehaničkim skulpturama. Odabrane izložbe uključuju: Circuits Du Solénoïde na Mois Multi 'II, Quebec; Electric Eclectics Festival ’08, Ontario; Elektrosonic Interference, Brisbane; Arte-Suporte-Computador, Sao Paulo; Shock Tactics na The Works Festivalu 1997. u Alberti; European Cultural City u Kopenhagenu, i na Ars Electronica festivalu u Linzu. Sudjelovao je na šest međunarodnih umjetničkih rezidencijalnih programa i održao niz predavanja u raznim zemljama, između ostalog na Chicago Art Institute i Rotterdam Academy of Art. Dobitnik je Rockefeller stipendije i Pollack-Krasner Merit stipendije 1998. godine.