Radionica nudi uvid u područje medijske arheologije koja istražuje zastarjele, potisnute ili zaboravljene medijske tehnologije u cilju razumijevanja audio-vizualne kulture na alternativan način. Proširuje se i na "uradi-sam" kulturu, hakiranje i umjetničke prakse koje se odnose na političku ekonomiju. Studenti će u sklopu radionice imati priliku na umjetnički način eksperimentirati sa starim gramofonima i smećem. Te materijale će dekonstruirati kao tehničke strukture, kulturne predmete i mjesta koja nas uče o odnosu između ljudi, prirode i konzumerizma.
Umjetnička praksa Darshe Hewitt smještena je između novih medija i zvuka i uveliko proizlazi iz empirijskog eksperimentiranja sa zastarjelom tehnologijom. Njezine studijske prakse i metode podučavanja na avanturističko praktični/medijsko-arheološki način pristupaju stvaranju umjetnosti, pri čemu se skriveni sustavi unutar tehnologija demistificiraju kao sredstvo traženja struktura ekonomije, moći i kontrole ugrađenih u zapadnu kulturu. Radovi Darshe Hewitt predstavljeni su na međunarodnoj razini, s recentnim izložbama u Hong Kong City Hall (CN), Halle14 – Centre for Contemporary Art (DE), MU Artspace (NL), Museum of Art and Design New York (US), Hartware MedienKunstverein (DE),Gaitée Lyrique (FR), Ottawa Art Gallery (CA), Modern Art Oxford (UK), CTM Festival Berlin (DE) i WRO Media Art Biennale (PL). Radila je i kao umjetnička suradnica za nove medije i dizajn na Sveučilištu Bauhaus (DE) i bila je gostujuća profesorica za nove medije na Odsjeku za vizualne komunikacije na Kunsthochschule Kassel (DE) te za nove medije i zvuk na Sveučilištu za umjetnost i dizajn u Karlsruheu (DE).