Koreografija utopije, pokret br. 2Tin Dožić (HR), Andro Giunio (HR), Sonja Pregrad (HR)

14/8/2019

21—22 h

Dom kulture, Korčula

Intermedijalni performans, 2018.

Plesna umjetnica Sonja Pregrad, dizajner i glazbenik Andro Giunio i novomedijski umjetnik Tin Dožić suautori su sinestezijskog rada o dodiru, koji je istovremeno koncert, audiovizualni performans i plesna izvedba. Koreografija utopije, pokret br. 2 pokretna je slika, šum i osjet frekvencija koje emaniraju različiti mediji dodirujući jedan drugi, odnosno, dodirujući senzorno i afektivno tijelo gledatelja. Za festival Ekstravagantna tijela: Ekstravagantna ljubav predlažu reiteraciju rada prilagođenu specifičnom prostoru Kina Korčula.

Koreografija utopije, pokret br. 2 oblikuje međuovisnost kao utopijski orga(ni)zam, to je izvedba koja se ispisuje iz neposrednog iskustva dodira. U izvedbi tražimo mjesta dodirivanja pokreta, zvuka i svjetla, gdje frikcija između njih postaje skup oscilacija. Promatramo ih kao jedno, tijelo minerala sagrađeno od različitih pulsirajućih tekstura i intenziteta, tijelo životinje u pokretu različitih udova, tijelo utopije različitih konzistencija. Gledateljev/ičin uron u iskustvo gledanja, slušanja i dodirivanja aktivno vibrira bivajući dijelom tog sinestetskog tijela. ”Postavljajući pitanje slobode Koreografija ulazi u intrigantan paradoks, podvlačeći upravo granice i ograničenja tijela, prostora, vremena, dodirujući stjenke materijalnosti u kojoj rad titra. U dojmu koji oblikuje sinestetička priroda izvedbe supostoji osjećaj slobode i osjećaj zatočenosti, apsolutna otvorenost i klaustrofobična
punoća...”, Ana Fazekaš, kulturpunkt.hr

Tin Dožić (HR)

Tin Dožić (r. 1989., Rijeka) završio je studij psihologije na Hrvatskim studijima Sveučilišta u Zagrebu (2016.) i studij Animiranog filma i novih medija na Akademiji likovnih umjetnosti u Zagrebu (2016.). Svoj rad temelji na istraživanju medija. Područja interesa su mu materijalnost medija, (mračna) ekologija, antropocen i geologija, snovi, susret znanosti i umjetnosti. Dožićev rad Pjesme za antropocen osvojio je nagradu Zlatna lubenica na festivalu Media Mediterranea 2018. godine. Finalist je nagrade Radoslav Putar 2019. i alumni WHW Akademije u generaciji 2019./2020. Dobitnik je Nagrade za mladog umjetnika 55. Zagrebačkog salona primijenjene umjetnosti i dizajna (2020.) kao član autorskog tima vizualnog identiteta 30. Muzičkog biennala Zagreb (MBZ) zaduženog za oblikovanje zvuka, zajedno sa Svenom Sorićem (vizualni identitet), Hrvojem Spudićem (vizualni identitet) i Sarom Salamon (videoanimacija).

kontakt: tindozic@gmail.com

Andro Giunio (HR)

Andro Giunio je grafički dizajner, docent na odsjeku Medijskog dizajna Sveučilišta Sjever u Koprivnici i umjetnik. U umjetničkoj praksi bavi se zvučnim performansom, samostalno i u kolaborativnim projektima s umjetnicima iz područja novomedijske umjetnosti, glazbe i suvremenog plesa. U svom radu istražuje ideje temporalnosti u glazbi, memorije, dokumentiranja, snimanja i reproduciranja u kompozicijama i improvizacijama sviranjem uživo, formiranjem petlji i manipuliranjem postojećih zvučnih uzoraka i zapisa na digitalnim i analognim medijima za reprodukciju. Sudjeluje u sklopu Platforme novog zvuka Sinelinea (2012., 2013., 2016.), izvodi kompoziciju za Sliku od zvuka na trećem programu Hrvatskog radija (2017.), sudjeluje u rezidencijalnom programu Galerije Miroslav Kraljević Otvoreni studio (2018.), izvodi na Izlogu suvremenog zvuka u Studentskom centru (2018.), autor je glazbe za predstavu/izložbu kolektiva BADco. Iskop (2018.) i sudjeluje u kolaborativnim projektima i performansima Koreografija utopije i Utopija produženog ovdje i sada (2018.–).

kontakt: agiunio@gmail.com

Sonja Pregrad (HR)

Sonja Pregrad (1980.) plesna je i intermedijalna autorica, izvođačica i pedagoginja s magisterijem Solo/Dance/Authorship s Universität der Künste u Berlinu. Bavi se međuovisnošću medija, reaproprijacijom izvedbenih formata, (ne)materijalnošću plesa i koreografijom odnosa. U njenom radu pokret je uvijek zamišljen kao kontekstualizirana i relacijska gesta. U posljednjih 15 godina bila je autorica brojnih izvedbenih radova i suradnja predstavljenih u Hrvatskoj i inozemstvu. Dobitnica je Nagrade hrvatskog glumišta 2018., Nagrade UPUH-a za vođenje festivala Improspekcije i kolektivni izvedbeni rad Glečer, te posebnog priznanja na 26. Slavonskom bijenalu za izložbu/izvedbu Karnevalski šator hrđa na večernjem povjetarcu. Predaje na Odsjeku za animirani film i nove medije Akademije likovnih umjetnosti u Zagrebu i vodi umjetničku organizaciju Četveroruka.