Moritz Simon Geist stvorio je robotički instrument Vibracije za reprodukciju umirujuće, minimalističke glazbe, na futuristički način i uz pomoć robota. Instalacija se temelji na vibrafonu te dekonstruira zvuk i fizički oblik tog klasičnog jazz instrumenta. Zvuk generiraju ugođene aluminijske letvice koje kontrolira kompleksan razvedeni sustav pokretača robota.
Zvuk je višeslojan, u rasponu od sumornih akorda, do visokih tonova i zgusnutih melodija. Skladbe su inspirirane kompozitorima kao što su Terry Riley, John Adam, Steve Reich i Harry Partch.
Tijekom boravka na rezidenciji mreže EMAP - European Media Art Platform rezidenciji u centru Ars Electronica, Geist je skladao služeći se generativnim kompozicijskim algoritmom, a skladbe instalacija potom izvodi u koncertnom obliku ili u kontekstu izložene instalacije.
Nijedan zvuk ovog instrumenta ne proizvodi čovjek, već ga proizvodi 36 malih robotičkih pokretača. Mehanika sklopa uvodi jedva primjetne varijacije zvuka i ritma, koje su organske za razliku od matematički izračunatih zvukova generiranih računalom. S druge strane, zahvaljujući svojoj preciznosti, roboti su u stanju odsvirati repetitivne strukture koje nijedan čovjek ne bi mogao reproducirati. Tako nastaje novi zvučni oblik – „robotska elektronička glazba“ – koja je istovremeno organska i mehanička.
U Zagrebu je rad predstavljen u obliku performansa u kojem su robot i algoritmi ručno manipulirani, čime se istražuje simbiotska priroda instalacije.