Izgledati dobro Giovanne Marie Casette na mnogo načina govori o tome kako nešto izgleda: kako može izgledati bolest, kako može izgledati umjetnost. Ovim radom ona nastavlja svoja istraživanja ideje i proživljene stvarnosti izvanjskog i unutarnjeg jastva. Radeći u medijima performansa, instalacije i, sve češće, filma, Cassetta se služi vlastitim tijelom kao mjestom događanja, materijalom i predmetom kako bi razotkrila napetosti između naših javnih i privatnih identiteta, te naših otkrivenih i prikrivenih jastava.
Proučavajući izvanjsko i unutarnje jastvo, njezin se rad često bavi pojmom površina i granica među stvarima. U performativnim filmskim projektima poput Filmske premijere razmotrila je načine na koje glamurozna površina, ili površna ljepota filmske zvijezde teži odrediti kako društvo tumači identitet i očekivanja koja mu postavlja, te kako percipirani identitet može biti u raskoraku sa stvarnošću koju živi. U performansima u živo poputPuštanje krvi 5 — zatvaranje u kapsulu doslovno je na sebe navukla vlastitu krv kako bi istražila ideju o koži kao opni između unutarnjeg i izvanjskog jastva te kako tijela mogu biti “uz pomoć odjeće, kozmetike, vježbi, prehrane, pa čak i kirurških zahvata, krojena po mjeri onog što je najpoželjnije. Ipak, ono što je ispod kože ne može se mijenjati, te će odati pravo jastvo.”
U Izgledati dobro Casetta unapređuje ova propitivanja i razumijevanja duševne bolesti: kako je moguće istovremeno “izgledati dobro” i biti očajnički bolestan, te “kako dobro skrivena bolest najčešće ostaje nepriznata, jer izgled izvanjskog jastva može jako dugo ostati nepromijenjen.”
Izgledati dobro bavi se mogućnostima performansa, filma, vremena i mjesta u konstruiranju složenog, eksperimentalnog umjetničkog djela koje postoji negdje između utjelovljenog događaja i filmske instalacije: teritorij koji Casetta sve više čini vlastitim.
Lois Keidan, Live Art Development Agency