Karakuri Kocka je zabavan modularni interakcijski uređaj, jednostavan za upotrebu. Sastoji se od više bežičnih TV monitora koji prikazuju male animacije virtualnih likova čije se priče mijenjaju ovisno o trenutnom položaju i kombinaciji TV monitora.Sustav sadrži i interaktivni stol postavljen uz TV monitore. Korisnici slobodno sastavljaju i kombiniraju kocke, te se ovisno o njihovoj kombinaciji različite animacije prikazuju na zaslonima.
Sučelje u obliku kocke: jednostavna kocka bez ikakvih tipki ili prekidača omogućuje korisnicima da upravljaju uređajem na intuitivan i zaigran način.
- sadržaj: kada se dvije kocke postave zajedno, slike prikazane na njima međusobno reagiraju. Kada se položaj kocaka promijeni, priča na ekranima se nastavlja.
Karakuri kocka ima dva sadržaja, MON i OTOGI.
MON se bazira na japanskim obiteljskim grbovima. Izabrano je tek nekoliko između više od 20 000 različitih japanskih obiteljskih grbova. Oni imaju vrlo jednostavan i jedinstven dizajn s osnovnom strukturom i motivom. Različiti motivi se mogu kombinirati kako bi se sklopio jedan grb. S Karakuri kockom korisnici mogu napraviti vlastitu kombinaciju motiva i stvoriti novi MON.
Drugi sadržaj je OTOGITUZURA. Devet animacija se nalazi na svakoj od devet pozicija Karakuri kocke. Devet duša ima dužnost i boju u svakoj.
Animacija započinje kad se kocka postavi na jednu od pozicija. Ako se dvije kocke kombiniraju, animacije na njima utjecat će jedna na drugu. Kombinacijom dviju kocaka igrači mogu promatrati promjene i komunikaciju među animacijama.
Daljnje unapređivanje Karakuri kocke obuhvatilo bi upotrebu za većim brojem kocaka kako bi se dobile kompleksnije trodimenzionalne forme, te integraciju u mobilni uređaj poput iPhonea. Sadržaji se primjerice mogu razviti jednostavnom dramaturgijom slikovnice ili konceptom igre. Razvojem hardvera i softvera Karakuri kocka bi mogla postati nova platforma za doživljavanje zabavnog sadržaja.