Kakav nered je instalacija koja nastoji istražiti neiskorišteni narativni potencijal urbanog tkiva, služeći se pristupom na razmeđi plenerističkog slikarstva, intervencija uz pomoć magnetne rezonancije i lokacijske umjetnosti. Zamijenivši štafelaj i VR naočale uređajem za 3D skeniranje, Hugo Pilate i Pedro Gil Farias oformili su male skupine usputnih urbanih istraživača i krenuli digitalno prikupljati 3D vinjete četvrti koje su posjećivali u svojim šetnjama. Iako su izradili vlastitu instalaciju za izlaganje 3D snimaka, osmislili su i projekt koji bi se mogao dalje prilagođavati. Konačna instalacija gledatelje poziva da zajedno s umjetnicima proniknu u narativni potencijal svake od cjelina. Pomnim proučavanjem svake cjeline otkrivaju se 3D površine od kojih su sačinjene, u obliku u kojem su snimljene i tako kako su integrirane u nova okruženja igara kao što su Skater XL i Fortnite Creative.
Kakav nered je razvijen tijekom umjetničke rezidencije u V2_, Lab for the Unstable Media u Rotterdamu (NL,) u okviru EU projekta Realities in Transition.