Planet LEV Matadero je umjetničko imerzivno iskustvo kolektiva Children of Cyberspace, u produkciji centra Matadero Madrid i L.E.V. Festivala. Ovaj snovit digitalni svijet dostupan u virtualnoj stvarnosti i za web preglednike, ispunjen je animiranim skulpturama i zvučnim instalacijama umjetnika iz cijelog svijeta: od masivnih pokretnih struktura koje se mogu istraživati iz svakog kuta, do interaktivnih umjetničkih djela i portala u druge digitalne svjetove.
Planet LEV nastao je tijekom karantene iz želje da se teška vremena za kulturu pretvore u priliku za eksperimentiranje s novim formatima. Ovaj paralelni svemir otvara prostor za digitalnu kreativnost i eksperimentiranje bez ograničenja.
Virtualna scenografija inspirirana je asturijskim krajolikom, odakle potječe L.E.V. Festival, a glavna vrsta u njemu su Nimiji, osjetilna bića koja su najcjenjeniji kolekcionari u kiberprostoru. Iz ljubavi prema umjetnosti cijeli svoj planet posvetili su ljepoti kreativnog izražavanja.
Ulaskom u Planet LEV možete prelijetati povrh masivnih litica, izgubiti se u kanjonima, ući u čarobne špilje, otkriti zapanjujuće umjetničke instalacije u svakom kutku i komunicirati s njegovom faunom i florom. Pri završetku putovanja, ne treba zaboraviti svratiti do pustinje gdje je moguće ostaviti vlastiti trag i posaditi stablo koje ostaje do posljednjeg ciklusa planeta.
Lutanje virtualnim planetom je samo po sebi umjetničko iskustvo, no posjetitelji također mogu istražiti digitalne, audiovizualne i zvučne radove međunarodnih umjetnika: Robert Lippok & Lucas Gutierrez: SPIN; Elías Merino & Sergio Millán: Heterotopije; MSHR: Reflektor koncentrične jezgre; Fractal Fantasy: Krakovita kraljica; Sabrina Ratté: MONADE; NAXS corp. & Meuko! Meuko!: Otok duhova: unutarnja vizija; Boris Divider: Sferični klaster.
Koprodukcija: Matadero Madrid i L.E.V. Festival
Kustosi: L.E.V. Festival
Koordinacija: Jesús Jara López
Razvoj projekta: Children of Cyberspace
Virtualna scenografija: Calin Segal i Eleonor Audi
Animacija: Tiffany Attali
Razvoj softvera: Codin Segal
Dizajn zvuka: Okkre
Sistemski i mrežni inženjer: Camil Blanru
Programeri prijenosa uživo: Jorge Cano i Edu Moriana
Razvoj multiplayer funkcionalnosti: Daniel Romero
Razvijeno uz pomoć Ministarstva kulture i sporta Kraljevine Španjolske.