Izgradnja glazbenih svjetova u virtualnoj stvarnostiGad Baruch Hinkis (IL/IT)

Proširena stvarnost & izvedbene umjetnosti

Izgradite i snimite vlastiti interaktivni, imerzivni glazbeni svijet u virtualnoj stvarnosti uz pomoć PatchWorlda. Na ovoj radionici tehnološki umjetnici i glazbenici svih razina sposobnosti mogu kreirati interaktivni sadržaj koji ima mogućnost doprijeti do publike diljem svijeta putem VR-a. Polaznici uče koristiti PatchWorld alate te kako promišljati i stvoriti koncert, instrument ili iskustvo u metaverzumu koje publiku dovodi k njihovoj glazbi, u njihov studio i može čak gledatelja pozvati na suradnju. Sve je to moguće bez korištenja koda i pretjeranog tehničkog iskustva, zahvaljujući aplikaciji PatchWorld VR i vodstvu njihova tima.
Radionica je podijeljena u 3 dijela:
Predstavljanje tehnologije uživo i prezentacija dostupnih alata.
Sudionici rade na svojim projektima uz podršku stručnog tima.
Predstavljanje radova sudionika, kako bi posjetitelji mogli doživjeti njihove radove i pružiti im povratne informacije.

patchxr.com

Gad Baruch Hinkis (IL/IT)

Gad Baruch Hinkis već se 20 godina bavi inovacijama u sferi glazbene tehnologije. Glazbenom tehnologijom počeo se baviti producirajući hip-hop, breakcore i electro swing za svoje brojne glazbene projekte u Izraelu, Berlinu i diljem Europe, pri čemu je razvio vlastite tehnike za improvizaciju elektronske glazbe uživo na pozornici hakiranjem gejmerskih upravljača i glazbenog softvera. S vremenom je poželio doživljaj stvaranja glazbe podijeliti sa širokim spektrom ljudi uz pomoć svojih zaigranih digitalnih instrumenata koji su jednostavni za korištenje. Kao suosnivač aplikacije za stvaranje glazbe Jambl, učinio je dostupnim novi glazbeni instrument za preko 7 milijuna mladih beat makera. Hinkisov najnoviji angažman za studio PatchXR koji predstavlja interaktivni proizvod PatchWorld, spaja stvaranje glazbe, dizajn instrumenata, videoigre i likovnu umjetnost i omogućuje svima interakciju s glazbom na dosad nezamisliv način, zahvaljujući virtualnoj i proširenoj stvarnosti.