iGMO_B/D THGP CBGC CRISPR SAG, Orgija Trangenične ReproTeh CRISPR Dizajniranje djeteta kao medicinski fetišAdam Zaretsky (US)

Performans, 2019.

Transgenic Human Genome Project (THGP), Creative Bank of Germline Constructs (CBGC) i erotika Bioinformatičke knjižnice umjetničkih karakteristika (Bioinformatics Library for Artistic Traits) pozivaju vas na svečano otvaranje baze podataka Human Inherited Genetic Modification Orgiastic – Bioinfomatics Database (iGMO_B/D || Human).

Pozivamo sve razvojne biologe, istraživače CRISPR-a ljudskog embrija, znanstvenike koji se bave razvojem bioinformatičkog softvera, umjetnike novih medija i zainteresirane građane da se izjasne:
Što mislite o knjižnici defektnih spolnih inserata za ljudski genom?

Zahvaljujući novim saznanjima na području bioinformatike i novih reproduktivnih tehnologija proizvodimo sekvence za buduće estetske niše. Ove strategije kolažiranja gena služe proizvodnji genetski modificiranih ljudskih embrija ili transgenetskih ljudi. Bio-umjetničke mogućnosti uređivanja zametne loze ljudskog bića jednako su nijansirane kao i bilo koja druga vrsta umjetnosti na svijetu: pjesništvo, glazba i drugi oblici bioraznolikosti. Dođite i istražite najnovije alate, sučelja i aplikacije za genetsko kolažiranje ljudske zametne loze: bioinformatički softver, transgenetičke metode, ciljane vektore i estetske koncepte. Radi se o stvaranju novih pasmina genetski modificiranih ljudskih mutanata utemeljenih na umjetničkim praksama, filozofiji, potrošačkim trendovima, estetici, antiaestetici, seksualnim porivima i permutacijskom djelovanju snova. Transgenic Human Genome Project (THGP) potiče javnu raspravu o literarnim/kodnim eksperimentima u naslijeđenoj genetskoj modifikaciji kod ljudi.

THGP-ov Human Germline Construct Bank rekombinira znanost, etiku i pečate za GMO transgenetske ljude. Uvid da će se tehnologija za uređivanje genoma zametne loze vjerojatno početi uvelike koristiti u bližoj budućnosti, te da već svjedočimo drastičnoj transformaciji vrsta i neposrednim promjenama kulturnih normi, doveo je do toga da se neki argumenti društvene pravednosti usredotočuju na učinke tehnologije kao slijepog nagađanja. Što bi tu moglo poći po zlu, zauvijek? Od safe-harbor USB3 umetaka u ljudski genom do nadzora novih mutanata kroz Sadian Ancestry Genomics (SAG).

Cilj ovih laboratorija je stvoriti otvoreno sučelje između života i umjetnosti. Kako bismo održali sve ekspresivne mogućnosti proširenima, fokus nije na logici biologije. Umjesto toga, naši kulturni odnosi prema svijetu života razotkrivaju se u svojim proturječnim i skliskim nelogičnostima. Sučelja između ljudskog društva i ekosfere prepoznaju se, iznova promišljaju i kolažiraju kako bi oblikovali znakove sloma definicije. Razmotrimo kategorije kojima bi trebalo pristupiti s umjetničkom ksenofilijom: Hrana, Priroda, Laboratorij, Naša Tijela i drugi ne-ljudi. Definirajući gdje i kako se povezujemo sa svim oblicima života i miješajući te logike s umjetničkim medijima umjesto proizvodnje činjenica, dolazimo do neuobičajenih konceptualnih revalorizacija... u smjeru srodstva s biološkom raznolikošću i općenito životom kao složenošću koju valja cijeniti.

Ovi laboratoriji također potiču diskusiju kroz neformalno izučavanje metoda za neobilježene primjene transgeneze. Ne zaustavljajući se na pukoj raspravi, nego i aktualizirajući i približavajući buduću dizajnersku proizvodnju djece, uključujemo se u etiku genetske modifikacije i također pokazujemo kako se koriste lipofekcija, biolistika i elektroporacija u svrhu stvaranja genetski modificiranih ljudskih klonova, što je poznato kao transgenetska transfekcija, transgenska infekcija, transformacija, genetska modifikacija ili transgenska proizvodnja. Mi nedvosmisleno podržavamo modifikaciju zametne loze u svrhu neodgovorne, isključivo ljudske (ili pak ljudske/ne-ljudske) proizvodnje enigmatskih, eksperimentalnih, vremenski ograničenih, novomedijskih umjetničkih populacija u suburbanim karantenskim centrima.

Creative Bank of Germline Constructs (CBGC) prerast će u Bioinformatics Library for Artistic Traits – Human Inherited Genetic Modification Orgiastic Bioinfomatics Database (iGMO_B/D || Human) kao dio projekta Transgenic Human Genome (THGP). U praktičnom smislu naučavamo garažne metode transgeneze kao što je “Shoot, Shock and Lipofect” u priručnom terapeutskom laboratoriju za bioumjetničku lipofekcijsku masažu, s opcionalnom biolističnom tetovažom spolnih žlijezdi i kvitalektičkom elektroporacijom.

#novelAchitecturesofthebody, #hereditaryinteractiondesign, #inbornfuturebodydesigntechnologies, #cyborg_relationalaesthetics, #environmentaleffectsofnew #breeding_techniques, #alternative #bio-based economies_Human #Germline #GenomicModification.

Adam Zaretsky (US)

Adam Zaretsky (dr. sc.) podučava video, performans, kolažiranje videozapisa, nove medije, umjetnost i tehnologiju, web interaktivnost, digitalni zvuk, digitalnu sliku i suvremenu teoriju. Kao nekadašnji istraživač na Odjelu za biologiju MIT-a, Zaretsky u posljednjih desetak godina predaje eksperimentalni bio-umjetnički seminar pod nazivom «VivoArts» na sljedećim institucijama: San Francisco State University (SFSU), SymbioticA (UWA), Rensselaer Polytechnic Institute (RPI), Arts and Genomic Centre (TAGC) pri Sveučilištu u Leidenu i Waag Society. Njegova umjetnička praksa usredotočena je na čitav niz pravnih, etičkih, društvenih i spolnih implikacija biotehnoloških materijala i metoda, s naglaskom na transgenetskim ljudima. Zaretsky također inscenira živopisne priručne laboratorije za proizvodnju bio-umjetnosti.

Kontakt: vastalschool@gmail.com